Rammer, administration samt kursusmatriale

I har nu mulighed for, at vælge mellem tre forskellige kursuspriser. Her er et hurtigt overblik, med en kort beskrivelse af indhold.

• Kursuspris normal
Nye bøger, kompetencegivende bevis, bagud betaling, brevkommunikation.

• Kursuspris uden bøger
Låner bøgerne, kompetencegivende bevis, bagud betaling, brevkommunikation.

• Kursuspris uden bøger & bevis.
Låner bøger, ingen kompetencegivende bevis, forud betaling, e-mail kommunikation, køre tillæg.

Jeg anbefaler, at i anvender “Kursuspris normal”. Meget overordnet handler det om, at jeg vil gøre bestilling, afvikling, samt opfølgning af Jeres kursusforløb, så enkelt så muligt for jer.

Men af erfaring. Er der flere og flere kunder, der har brug for mindre, end det den normale kursuspris tilbyder. Derfor tilbyder jeg nu, to yderligere kursuspriser, med besparelse for Jer. Besparelsen forringer ikke målet, eller indhold i kurset.

Du kan efterfølgende læse, hvad den normale kursuspris indeholder, og hvad de 2 reduceret kursuspriser indenholder. Du kan læse om de 3 områder:

Administration som beskriver, prisberegning, betalingsform samt kursusbekræftelse.
Kursusrammer som beskriver, deltager antal, undervisningslokale og AV midler.
Kursusmateriale som beskriver, udlevering af materiale og øvelses udstyr .

    Bliv Kontaktet





    Kursusvilkår:

    1. Kursuspris normal:

    Nøgleord: Nye bøger, kompetencegivende bevis, bagud betaling, brevkommunikation.

    • Prisen er en totalpris, dog ekskl. moms. (Gælder ikke Bornholm, og 6 timers kursus delt i 2) 
    • Når kursusdato er fastlagt, fremsendes kursusbekræftelses og kursusprogram,med almindelig post.
    • Når kurset er afviklet fremsendes deltagerliste og faktura med almindelig post.
    • Ved brandkursus, og førstehjælp til børn, fremsendes bøgerne 3 uger før kursus, til forberedelse.
    • Der betales 200,00 kr. ekskl. moms, pr. deltager udover det maksimale antal, normalt er max.16.
    • Aflyses/flyttes en aftalt kursusdato, senere end 1 uge (168 timer), betales 1.500,00 kr. ekskl. moms.
    • Ny kursusbekræftelse fremsendes via brev/e-mail.
    • Ønskes i evaluering af kurset, udføre jeg dette og sender den til jer.
    • Der opkræves dog tillæg i nedenstående to tilfælde.
      – Tillæg for Bornholm 2.000,00 kr.
      – Tillæg for 6 timer delt over 2 gange 500,00 kr.
    • I stiller med egnet undervisningslokale/ lokalitet hvor kursus kan afvikles.
    • Vi skal havde adgang til lokalet, ca. ½ time før undervisningsstart, til forberedelse.
    • Vi stiller selv med projektor, pc samt lærred.
    • Vi medbringer undervisningsudstyr, som dukker/bøger/førstehjælpsudstyr.
    • Almindelig førstehjælpskursus kræver plads til, at vi kan øve stabilt sideleje, liggende på gulvet.
    • Hjertestarterkursus kræver mulighed for opdeling i 2, helst 3 lukkede rum, da en Hjertestarter taler, og derved vil forstyrre de andre kursister.
    • Brandkursus kræver indendørsplads, samt udendørs privat areal, svarende til 4 tomme parkeringspladser.
    • Ved undervisning over 4 timer, skal der tillægges minimum ½ time til frokost.
    •  
      Kursisterne skal være orienteret om, at der vil blive lavet øvelse på gulvet samt, at de på Elementær brandkursus vil kommer i nærkontakt med åben ild. Kursisterne bedes påklæde sig derefter.
      • 1 stk. Sidste nye bog på marked, fra Dansk Røde Kors eller DBI.
      • 1 stk. Lifekey  (beskyttelse ved kunstigt åndedræt)
      • 1 stk. Huskekort ”Vurdering trin for trin” – Førstehjælp
      • 1 stk. Huskekort ”Trinvis brandbekæmpelse” – Brandkursus
      • 1 stk. Kuglepen, notatpapir
      • 1 stk. Kursusbevis fra Dansk Førstehjælpsråd
      • 1 stk. Kursusbevis DBI, undervisningsvejledning

      Der anvendes nye alutæpper/kompresforbindinger/plaster til praktisk øvelse.

      1. semester:
       
      • D. 4. december 2007. Gruppeopgave. Planlægge, udføre og evaluere – Godkendt. 
      • D. 21 september 2007. Gruppeopgave. Sygeplejerskens virksomhedsområde – Godkendt.
      • D. 17 december 2007. Gruppeopgave obligatorisk. Sygepleje til immobile patienter – Godkendt.
      • D. 31. januar 2008. Skriftlig eksamen. Mikrobiologi – Godkendt.
       
      2. semester:
       
      • D. 7. marts 2008. Interne handleprøver. Sygeplejeprocedure og teknikker – Godkendt.
      • D. 24. april 2008. Gruppeopgave. Folkesundhed – Godkendt.
      • D. 12. juni 2008. Skriftlig opgave min. 26.000 tegn. Sufficienskost og ernæring hos ældre, syge personer. – Karakter 10.
      • D. 19 juni 2008. Skriftlig eksamen. Farmakologi – karakter 7. 
       
      3. semester:
       
      • Klinik på Neurologisk Afdeling N61, Roskilde sygehus. Varighed 10 uger. Vejleder Trine/Sabine
      • D. 3. december 2008. Gruppeopgave. Palliativ pleje til døende og syge patienter –  Godkendt.
      • D. 6. Januar 2009. Gruppeopgave. “EMPATI” forstået af Sygeplejersketeoretiker Kira Martinssen Vs. Merry Scheels. – Godkendt.
      • D. 26. Januar 2009. Gruppeopgave. Væskebehandling til døende patienter – Godkendt.
       
      4. semester:
       
      • D. 23. marts 2009, Gruppeopgave. Rehabilitering efter neurologiskskade – Godkendt.
      • Uge 8 & 9. Klinik i sundhedsplejen Holbæk kommune. Varighed 2 uger – Godkendt
      • Uge 18-19. Klinik i psykiatrien Nykøbing Sjælland. Varighed 2 uger – Godkendt 
      • D. 12. juni 2009, mundligt forsvar af interkulturel sygepleje. M. Foucault,  M. Weber og K. Martinsen – Godkendt
      • D. 26. Juni 2009, 2. Interne eksamen. At støtte op om den psykotiske patient. – Karakter 12
      5. semester:
       
      • D. 1. september 2009. Klinik på Anæstesiafdeling Roskilde Sygehus 10 uger. – Afsluttet, Puha :-).
      • December 2009. Skriftlig opgave – Opgave i patientforløb – Godkendt
      • Januar 2010. 2. Ekstern prøve – Isolation af somatiske patienter, fremlægges skriftligt og mundligt – Karakter 12.
       
      6. semester:
       
      • Mandag d. 8 februar 2010.  Klinik i Hjemmeplejen, Holbæk kommune 10 uger – Afsluttet.
      • Maj 2010. Skriftlig opgave – Opgave i patientforløb – Godkendt
      • Uge 22-35 2010. Klinik Ortopæd kirurgisk afd.12-4, Holbæk Sygehus 10 uger. Vejleder Lynda O. – Afsluttet
      • D. 6. August 2010. Handlekompetenceprøve med ekstern censor – Bestået
      7. semester:
       
      • September 2010. Valgfri klinik – Psykiatrisk modtagelse “Fjorden” fra uge 43. Vejleder Eva Enevoldsen – Afsluttet
      • Bacheloropgave – Kommunikation i det palliative forløb. Afleveres d. 5. januar 2011 – Afleverte.
      • Mundtlig eksamen – Kommunikation i det palliative forløb.d. 19. januar 2011. kl. 0900 – Karakter 12.
      • Dimission d. 31 januar 2011 – Færdigt uddannet som sygeplejerske

      2. Kursuspris – uden bøger:

      Nøgleord: I låner bøgerne, kompetencegivende bevis, bagud betaling, brevkommunikation.
      Kurset foregår, som ved den normale kursuspris. Men I har ikke brug for, det sidste nye bog materiale.
      Det kan enten være fordi:

      • I har de nye bøger fra det sidste kursus
      • At det ikke har Jeres interesse, at kunne følge op på det indlærte.

      I vil så blive opfordret til selv, at medbringe bogen, da vi bruger bøgerne aktivt i undervisningen.
      Har i ikke mulighed for dette, udlåner vi gerne bøger, til brug i undervisningen.

      Vi sparer herved både forsendelse af bøger, samt indkøb af nye bøger uden, at forringe undervisningen.

      3. Kursuspris – uden bøger & bevis.

      Nøgleord: I låner bøger, ingen kompetencegivende bevis, forud betaling, e-mail kommunikation, køre tillæg.
      Denne kursusform er for jer, der har brug for den billigst mulige undervisning – og ikke noget bevis.
      Undervisningen følger, de til enhver tid anbefalet undervisningsplaner, fra dansk førstehjælpsråd. Så undervisningen, er på ingen måde dårligere.Alt overflødigt er bare skåret væk – Mest på de to områder materiale- og administration. Vi kræver ligeledes forudbetaling for at minimere udgifterne.

      Der gælder de samme regler, som ved normal kursuspris. + Yderligere gælder der følgende:

      • Alt kommunikation foregår via telefon / E-mail.
      • Kurset betales minimum 3 uger før kursus dato.
      • Flyttes aftalte kursusdato, betales 100,00 kr. ekskl. moms. Ny kursusbekræftelse e-mailes.
      • Aflyses/flyttes en aftalt kursusdato, senere end 4 uge (672 timer), betales 1.500,00 kr. ekskl. moms
      • Der betales 250,00 kr. ekskl. moms, pr. deltager udover det maksimale antal. Normalt max. 16.
      • Når kurset er afviklet fremsendes deltagerliste med e-mail.
      • I bruger egne bøger til evt. forberedelse.
      • Der gives ikke flerkursusrabat.
      • Kørsels tillæg opkræves uden for sjælland, samt ved overnatning. 

      Tillæg for Jylland – 900,00 kr.
      Tillæg for Bornholm – 2.000,00 kr.
      Tillæg pr. overnatning – 500,00 kr.
      Tillæg for 6 timer delt over 2 gange – 500,00 kr.

       
       
      • Låne bøger, de sidste nye på marked, fra Dansk Røde Kors, samt DBI.
      • 1 stk. Huskekort ”Vurdering trin for trin”
      • Genbrug af Alutæpper / forbindinger/plaster – hvor det er muligt.
      • På Brandkursus anvendes kun 1 trykslukker, enten vand, co2 eller pulver (Organisationsafhængigt).
      •  

        Vi sparer herved både forsendelse af bøger og kursusbekræftelse, samt indkøb af nye bøger og beviser. Ligeledes spares der på kassekredit, da i betaler forud. Brandkursus rationaliseres til kun, at øve de slukkere I har. Alt dette spare udgifter på kursusprisen uden, at forringe målet med undervisningen.

        Er du i tvivl om, hvilket førstehjælpskursus du skal vælge, er du altid velkomme til at kontakte kursuskoordinator Johan Beuschau – brug evt. kontaktformular under “Kontakt Os” eller ring på mobiltelefonnummer 2163 3004 – med telefonsvarer.

        Johan Beuschau
        Johan BeuschauFørstehjælpsinstruktør Brandinstruktør
        Alder: 49 år
        Civilstatus: Er gift og har 2 piger på 18 og 20 år
        Bopæl:Roskilde / Svogerslev

        – Sygeplejerske BN
        – Ambulancebehandler Niveau II
        – Brandmand
        – Voksenpædagog PD

        Cvr-nr. 29218838
        Nordea Bank
        reg. 5501
        konto nr. 7558367932

        Referencer